Zwroty i reklamacje
1. Gwarancja i reklamacja towaru
1.1. Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z zm.) wobec Klientów będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową. W przypadku Klientów nie będących konsumentami, Sprzedawca odpowiada na zasadach określonych
w Kodeksie Cywilnym.
1.2. Klient zgłaszając reklamację wysyła Towar na adres:
Sklep Bezglutenowy All4Celiac
ul. Dworcowa 66
05-820 Piastów
1.3. Sprzedawca poinformuje Klienta o rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji. Klient powinien podać w formularzu reklamacji dane kontaktowe umożliwiające skontaktowanie się z Klientem w terminie wskazanym w zdaniu pierwszym niniejszego punktu, w szczególności numer telefonu lub adres email. Podany termin, w przypadku Nabywców nie będących Konsumentami, ma jedynie charakter orientacyjny.